Chestionare

Ce se regăsește pe pagină?

Printre instrumentele disponibile se numără:

  • Chestionare de aptitudini și abilități cognitive: evaluarea vocabularului, sintaxei, stilului de gândire (Sternberg), stilului de învățare și tipului temperamental.

  • Evaluări ale stării emoționale și comportamentale: Scala Friedmann pentru maturitate emoțională, Scala Rosenberg pentru stima de sine, Scala MACS pentru strategii de coping, Scala autoeficacității (Schwarzer & Jerusalem), testul de empatie emoțională QMEE, testul de anxietate față de examene, testul de depresie, anxietate și stres.

  • Chestionare privind relațiile interpersonale și comunicarea: identificarea stilului preferat de comunicare, evaluarea nivelului de agresivitate, inventarul de ostilitate, testul „Ești un bun prieten?”.

  • Instrumente pentru orientare profesională și autocunoaștere: chestionarul Holland pentru interese profesionale, testul de identificare a inteligențelor multiple (Gardner), testul de identificare a părții dominante a creierului, chestionarul de identificare a stilului de gândire (Sternberg).

  • Alte chestionare: testul Szondi, testul doctorului Phil, chestionarul de identificare a dependenței de internet, chestionarul „Timpul înseamnă bani” pentru managementul timpului.

Aceste instrumente sunt concepute pentru a oferi o imagine detaliată asupra profilului psihologic și comportamental al utilizatorilor, facilitând astfel intervențiile consilierilor școlari.

Acces restricționat la anumite resurse

Este important de menționat că unele resurse și secțiuni ale platformei sunt cu circuit închis, fiind destinate exclusiv elevilor Colegiului Național Pedagogic „Ștefan cel Mare” din Bacău sau altor instituții partenere. Acestea nu sunt disponibile publicului larg, accesul fiind restricționat pentru a proteja confidențialitatea datelor și pentru a asigura un cadru sigur și controlat de utilizare.

În concluzie, platforma consilierescolara.ro reprezintă un instrument valoros în sprijinul procesului de consiliere școlară, oferind resurse variate pentru evaluarea și dezvoltarea personală a elevilor, în timp ce menține un nivel adecvat de confidențialitate și securitate a informațiilor.

Chestionare disponibile:

A. Aptitudine verbală

  1. Vocabular A.
  2. Vocabular B.
  3. Sintaxă A.

B. Capacitate decizională.

C. Scala Friedmann – determinarea gradului de maturitate emoţională.

D. Chestionar de identificare a dependenţei de internet (Ovidiu Craiu).

E. “Timpul înseamnă bani” – Câştigaţi atunci timp (chestionar de identificare a modului în care se face managementul timpului)

F. Chestionar de identificare a stilului de învăţare.

G. Cât de bine rezistaţi la stres?

H. Sunteţi stresat?

I. Chestionar de identificare a stilului preferat de comunicare.

J. Chestionar de evaluare a stimei de sine (Scala Rosenberg).

K. Chestionar de identificare a intereselor profesionale (Holland).

L. Chestionarul de identificare a inteligenţelor multiple (Gardner).

M. Sunteţi o persoană anxioasă

N. Test de identificare a nivelului agresivităţii.

O. Care parte a creierului dumneavoastră este dominantă?

P. Test de evaluare a inteligenţei emoţionale (pentru adulţi).

Q. Test de evaluare a inteligenţei emoţionale (pentru copii şi adolescenţi).

R. Chestionar pentru autocunoaşterea celor patru modalităţi de a reacţiona, în special în situaţii dificile sau critice: fugă, atac, manipulare, asertivitate (adaptat după D. Chalvin).

S. Eşti un bun prieten?

T. Chestionar de aptitudini.

U. Test pentru identificarea tipului  temperamental.

V. Chestionar grad de încredere în sine.

x. Chestionar de identificare a stilului de gândire (Sternberg).

Y. Inventarul de ostilitate.

Z. Testul Szondi

AA. Testul doctorului Phill.

AB. Test anxietate faţă de examene. 

AC. Testul de empatie emoţională QMEE.

AD. Scala MACS (en. Measure of Adolescent Coping Strategies)

AE. Test depresie, anxietate, stres.

AF. Scala autoeficacităţii (Schwarzer & Jerusalem).

AG. Scala identificării burnoutului digital.